Snartsnartsnart!

Hallow. Passar på att slänga in ett litet lägg när jag ändå sitter vid datorn. Är hemma på håltimme, just betalt räkningar & låtit lönen sjunka lite. Det är så typiskt detdär, man hinner vara nöjd med summan någon dag sen kommer man på att lön = slutet på månaden, slutet på månaden = räkningar, haha.. Men så är det väl. Jobbar idag + imorgon, sista dagen av de 3 veckor jag haft för en & samma lärare, gått superbra faktiskt. Men lärare vet jag att jag aldrig kommer bli. Imorgon packas det sista & under helgen ringer klockan tidigt. ÄNTLIGEN. Kommer nog alltså inget inlägg nu på några dagar igen, men - ska knäppa kort så ni ser hur jag bor (: Nu ska jag käka lite & sedan bege mig tillbaka. Hade så bra så länge (: ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0