13 juni

Hallow. Sitter ensam i Vinäs & ska snart börja fixa mig. A är & tränar, när han kommer hem blir det Noret & födelsedagsfirande för mor min. VAr där under dagen igår & hjälpte henne med ditt & datt för hennes arbetskollegor skulle komma under kvällen. Mys. annars rullar dagarna på i sin vanliga ordning. I lördags kom vi hem från Örebro, blev en trevlig semeter/helg. Sedan dess har jag sett till att vara ledig. Dels för att mamma fyller år men också bara för att. Få lite sånt innan schemat drar igång. På lördag blir det studentbjudning här & jobb fredag-söndag. Så så ser det väl ut. Imorgon spenderar jag nog lite tid i Falun, hänger på A som ska till lasarettet & kolla sina händer. Annars öser regnet ner idag & någon sommar har jag inte ens riktiga förhoppningar om. Inte vädermässigt i allafall. Får väl se hur det blir över midsommar då (; Men nu ska jag forstsätta med mig själv här. Ha en fin dag & dagar om jag inte knapar ned något här (: ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0