Städdag

Hei. Min andra lediga dag i rad & jag kan inte riktigt påstå att jag gillar det, trots mina 3 senaste månader jag arbetat som en gnu. Har hunnit sova ut & prata i tele med lite folk i allafall. Kul att sådant hinns med ändå, att kontakta lite människor man inte haft tid att just ge tid till. A slutar jobbet om 1h så behöver inte vara ensam länge till. Har städat mest hela dagen. Dammat & dammsugit, herregud vilket behov det var. Mio har också ringt, våra köksmöbler har kommit (: Så imorgon eller på lördag blir det att hämta dem. Att bygga ihop dem & olja in blir det dock inte först än vi är på plats i lägenheten. Var & kollade på den + i lite affärer på saker som kommer att behövas igår. Tillsammans med min moster & lille kusin som imorse åkte hem. En hel månad har dem vart i Sverige & det kommer faktiskt bli väldigt tomt att komma hem till morsan & farsan utan att dem är där. Tråkigt nog har jag inte hunnit umgås allt för mycket med dem pga allt jobb, precis som med alla/allt annat. Men just nu kommer väl pengar behövas mer än någonsin då vi flyttar, får stående utgifter varje månad & kanske också vill resa iväg någonstans. Livet. Ah, vad det kostar. Men det blir nog i slutänden bra det här (: Känns fint att komma in i något eget, bara vi. Även om det känns extremt ensamt här i Mora just nu då det inte finns någon kvar av mina nära vänner, blir att försöka resa runt & hälsa på under tiden istället. Får nog lite mer tid över till att uppdatera här i allafall (; Nu ska jag fortsätta att klicka runt & se mig om på möbler & liknande i väntan på A & bristen på något annat att göra för tillfället. Ha en bra dag finisar (: ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0