Bildligt

 
 
Halloh. Någon bild som omväxkling sådär. Är just nu i noret & hänger. Har sovit lite efter jobbet men känner mig inte alltför pigg för det. Helgen bjöd på jobb alla dagar, hela dagar. Så jag är ganska tröttis nu. Imorgon väntar ännu ett 14h pass & jag kan väl inte påstå att jag är allt för pepp på det egentligen. Men, men. Sen blir det lite ledigt så det är skönt. I veckan kommer våra köksmöbler & förhoppningsvis också lägenhetskontraktet på posten. Wiwi. Under dagarna ska jag också packa & börja dona lite med flytten, jag vet, det är en månad kvar men jag är så ivrig så det blir så. dessutom är det nog bäst att passa på när man väl har en dag över, har jag lört mig. Ska se till att vara ledig i helgen så jag kan få lite kompletteringstid med A också. Är man bara ledig 6 dagar i månaden hinner man inte så mycket mer än att sova mellan passen. Sanningen. Men pengar är bra & behövs väl nu så klaga ska jag ej! Bilderna då? Nä, ingen speciel tanke. Förutom att jag har köpt träningskläder så nu ska jag börja promenixa på riktigt. Har dock inte hunnit börja än, men. Nu har jag ont i huvudet & mår illa, troligtvis ätit för mycket även idag >< Ska kolla lite Robinson innan jag slår ihjäl lite tid i duschen. Ha det så bra så länge alla fnisar (: Höres snart igen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0