Helgen via instagram

 
 
Bilder mrllan fredag & söndag. Jag packade upp alla mina koppar & diskade dem, en hel maskin tog dem upp.. Under kvällen var vi några som grillade & tog det lugnt i en av de förmodligen sista sommarkvällarna. Mitt i allt hade vi Ironman-marathon också, det var inte längesedan jag introducerades till denna superhjälte & än en gång får jag väl erkänna att jag gått & missat något stort. Till middag körde jag & A sushi en dag, helt klart kung val. att man aldrig tröttnar. & så har vi spelat spel också, han & jag. Jag förlorade & det visade sig visst vara en dålig förlorare jag var. Eller är. Har inte spelat så mycket monopol tidigare heller, eller aldrig? Egentligen. Så det var också roligt. dessutom sköljde regnet ner som aldrig förr där ute så det fanns inte så otroligt mycket mer att göra. Det regnade så hårt att billarmet gick igång av sig självt två gånger :x Min helg, bra helg. trots att jag är rastlös & otlig där emellan. Vill flytta nu nu nu. Åh, vad jag längtar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0