För en vecka sen & idag

Tiden går så fort. Det var nyss fredag? Det var nyss jag jobbade kväll & hade lördagen med 13h pass framför mig? Det var ju alldeles nyss jag satt mig & förstod att det faktiskt är helg. Helg med inte allt för mycket att se fram emot, helg mest bestående av jobb. & ännu en gång så är inte det haken. Utan änni en gång, där emellan alla jobbpass, får jag smaka på ensamhet & en massa saknad. Än en gång får jag hata det & känna i hela kroppen, inifrån & ut, att fan - det är något jag hellre lever utan. Var det inte nyss?

Kunde heller inte prata i telefon med M idag. Sakna. & hoppas vi på ett eller annat sätt ändå snart hörs.

Blir inte sömn på ett tag, men kan ju säga gnatt i allafall. & tanterna på mitt jobb är urgull ändå. Att få höra att man är fin & snäll, eller härlig att prata med, om dagarna - det är i allafall något jag kan leva en stund på.

pusspuss&puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0